onsdag 18 februari 2009

Onsdag

idag åkte vi till Lindvallen igen. körde i spökskogen flera gången och jädrar vad kul! man hade knappt ingen kontroll på benen.
för er som inte varit där så är det en skog med massor gupp och så.
vi ramlade flera gånger , i alla fall jag . men jag är ju så jävla klumpig. för när jag skulle sätta på mig skidorna igen ramlade jag i stående stilla ställning rakt på rumpa. men vi fick oss ett gott skratt :)
men jag har jätteont i mitt ben, precis där pjäxan slutar. så jag stakar mig ram försiktigt, får se hur det går imorgon.

som sagt, imorgon är det torsdag och vi ska åka hem. vi ska vara ute ut lägenheten vid 11, men efter det ska vi åka lite.. sen duscha i ett annat hus och sedan åka hem. så vi kommer hem sent imorgon kväll..
1. från sittliften till Lindvallen 2. mamma o jag 3. stora sittliften och gustavsbacken 4. jag 5. i restaurangen idag 6. Lillevi, Simone och jag.
over and out I

1 kommentar: