lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

ett år sedan -
när denna ros visnar är den dagen jag kommer sluta älska dig.
rosen har ännu inte vissnat, men kärleken har gjort..
alla hjärtans dag är överskattat.. blabla, tänker inte deppa ihop här och säga att jag inte har någon att spendera denna dag med. men jag säger dock att det hade varit mysigt att ha någon vid sin sida idag. :)

dagen har i alla fall inte varit så hektisk alls, vid tre kom mamma och hämtade mig och min bror hos pappa. vi åkte till ikano och jag köpte ett pannband till sälen. sen åkte vi till mamma och drack te och pratade. trevligt, bara vi tre!
annars idag så har jag packat, eftersom jag åker till sälen imorgon. på ett sätt ska det bli skönt att bara få komma bort och glömma allt och tänka på annat.

nu kollar jag på melodifestivalen, och jag tycker det är så dåligt. fast låtarna är bättre den här gången faktiskt. men jag tycker hon Petra Mede är så otroligt dålig och överdriven. nejfy!

Over and out I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar