söndag 8 februari 2009

baby, come back to me.

söndag idag och sista dagen på helgen. fyy! jag vill alltid ha helg.
men bara denna vecka sen är det lov!

idag har jag pluggat lite, varit barnvakt och ja, ingenting. slapp dag helt enkelt :)
om en vecka är jag i sälen nu, högfjället. någon mer som ska dit ?

imorgon är det skola, men jag får lite sovmorgon. ska ju till sjukgymnasten.. nervösnervös! håll tummarna för mig. efter skolan blir det spinning som vanligt. och sedan blir det att skynda sig att duscha o fixa för vid halv sju ska jag vara vid sf. bio med klassen + 2b ekonomerna. ska bli skoj, dock ska vi se Valkyria och jag har hört lite olika tycke om den. men vi får se.

föresten, idag gjorde jag mina IV val. fan vad svårt, vet inte om jag är nöjd. men har till den 16:e på mig att ändra i alla fall.
och nu har jag damp på min mobil!! den har stängt av sig två gånger nu när jag försökt skicka sms, åhh. vad är det för fel på den.

nu ska jag sova, Godnatt <3
over and out I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar