fredag 6 februari 2009

rest in peace,

heeeeeeelg, och jag njuter!
behövs!

gick på stan med Linda en stund efter skolan idag, och stod i kylan o snackade sjukt länge. men det var riktigt trevligt! sedan åkte jag hem vid sextiden ungefär, åt och satte mig här.
just nu mår jag inte super, ont i huvudet, trött och ganska ledsen..

det är så att Faster Mary gick bort idag. hon kallades Faster Mary, dock var hon inte min faster, utan min mammas. så just nu är det inte speciellt glatt här hemma. det är riktigt sorgligt :( det var några år sedan jag träffade henne sist nu men, jag tyckte i alla fall om henne. kommer ihåg att jag verkligen älskade henne när jag var liten. mamma mår nu jättedåligt och jag kan bara tänka mig hur mormor&morfar mår nu :( jag vet inte vad jag ska göra..
Vila i fred Faster Mary, vi kommer sakna dig <3
over and out I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar