tisdag 3 februari 2009

I'm thinking about you all the time

Hej!
idag blev det skola, som alltid. dock var det riktigt segt att gå upp idag, men jag pallrade mig iväg i vilket fall. vi fick tillbaka mattetesten vi gjorde i måndags idag och jag fick alla rätt, vilket blev en chock för mig. det var inte så svårt men i alla fall, matte & Ida brukar inte funka. det gjorde min dag lite bättre! även våra (eller ska jag säga Antons) livliga diskussioner på rasterna, fan vad kul det är. och att dom aldrig ger sig, personerna i klassen är riktigt envisa, men jag antar att jag passar in där då :)

vi hade även estetiskt val idag, jag har musik. och vi ska göra små framträdanden, igen.. men denna gång ska jag sjunga inför alla, vilket jag är jättenervös över. hoppas det går bra. det är om två veckor!

efter skolan gick jag, rikard, anton och niclas till hakepi och A åt. sedan gick alla skilda vägar och jag fortsatte att stö runt på stan. från tre till halv fem, helt själv. inte så jättekul faktiskt! men så är det. mötte sedan upp mamma, jag köpte smink, sälen grejor och sen gick vi på bio.
Vi såg Changeling (tror den stavas så). den var faktiskt bra, riktigt bra! så jag kom hem för en halvtimme sedan ungefär. är skit trött nu!

ska nog sova om en stund,
over and out I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar