lördag 7 februari 2009

detta är vad du har förlorat!

gått på ikano i flera timmar idag. tog alla andra affärer först innan jag tänkte ta den jag åkte dit för.. men tror ni inte att precis innan vi (mamma & jag) skulle gå dit så säger dom i kundradion att alla affärer i ikanohuset stänger förutom Willy:s.. åhh, jag blev så arg. jag hann inte gå till affären jag åkt dit för. varför stänger dom 5 på en lördag ?
aja, jag köpte massor underkläder, och mina efterlängtade jeansleggins! :) har köpte lite andra saker med, men jag orkar inte berätta.

Melodifestivalen nyss föresten, den sög. jag fattar ingenting av de nya "reglerna". jag funderar stark på att skiita i det helt. vi får se.
någon mer som tycker det var röstfusk o sjukt dåligt?

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Stomp the yard, med Chris Brown. :)
over and out I

2 kommentarer: