onsdag 11 februari 2009

it's your lost...

idag hade vi resursdag i skolan - Språkensdag.

samlades 9.00 i aulan, sedan gick vi vidare i smågrupper med några från varje språkgrupp. vi skulle lära ut fraser på det språket vi har till de andra o berätta lite om landets kultur. det var skit slappt. vi hade också en döv som var med våran lärare. så hon lärde ut teckenspråk till oss. (läraren var tolken då) det var i alla fall as coolt tyckte jag :)

sen slutade vi vid halv tolv, jag gick in mot stan och skulle köpa ett panband som jag letat efter så dant, men nejnej.. det fanns inte kvar och kommer inte in fler. vad ska jag ha till på söndag nu!? sen åkte jag i alla fall hem. så annars idag ha ja pluggat idrott , men är inte klar än. panik! men har till fredag på mig.
jag har även börjat kolla på Gossip girl, och jag har fastnat. sjuk bra! FAST, inget slår One tree hill!

imorgon bitti ska jag till sjukgymnasten igen. 8.15 , vilket inte är kul eftersom jag egentligen har sovmorgon till HALV TOLV! jaja, får väl sätta mig o plugga tills dess. Kul!!

over and out I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar